11 Şubat 2015 Çarşamba

DEVLET HASTANESİNDE SKLEROTERAPİ(KOPUK TEDAVISİ ) NASIL YAPTİRİLİR

DEVLET HASTASİNDE VARİS TEDAVİSİ (SKLEROTERAPİ İĞNESİ) YAPILİYOR

Sizlerle ilk paylaşmak istediğim konu kadınların kabusu varisler.  Varislerden kurtulmak zannedildiği kadar zor bir iş değil aslında, sadece zamana ihtiyacınız var. Size şimdi neredeyse bedavaya varislerden nasıl kurtulunur anlatayım.
Bu şekilde neredeyse 6 arkadaş mutlu sona erdik diyebilirim. Bacağımın arkasında sanki biryere vurmuşum gibi kocaman bir morluk ve bir-iki yerimde de harita şeklinde kılcal damar varislerim vardı. ( Doktor buna ağ lanma diyor) Bu varis belasindan uygun yollu nasıl kurtulurum onu araştırmaya başladım başladım da kontrol vs.. adı altında bir sürü muayene parası harcadım. Gözümün korkmasida cabası tabii....
Bana öyle bir anlatıyorlar ki Allahım atomu parçalasalar daha kolay olur herhalde diye düşünüyorum, ee yani bukadar işe istenen para iyi bile diyorum. Hele gele yakın arkadaşıma yapılan adice ve rezilce olayida anlatayım size sakın ola tufaya gelmeyin...
Kizcagiz bacağının arkasın daki(her iki bacakta) boylu boyunca ince parmak kalinliginde uzunca bir varisten muzdaripti. Nisantasinda ismi lazım değil bir ünlü doktor beyimiz arkadaşımı muayene ediyor ve  güya merhametli bir yaklaşımla burada pahalı diyerek dışarıda bir yere dobler çekimine yolluyor arkadaşımı.(her iki bacaktan çekilen bir tür renkli ultrason diyeyim basitçe) Bu çekim sonucuna göre doktor varislerinizin derinliğini yüzeysel mi yoksa altta yatan başka büyük bir damar hastalığınız olup olmadığını araştırıyor ve ondan sonra işlemlere başlıyor. Canım arkadaşım bu sonuçlarla( bu arada dışarıda bu işlem için 400TL. den kapıyı açıyorlar... 700TL-800TL diye gidiyor) sözüm ona sosyetik usta doktorumuz bu bacaklar seni yarı yolda bırakır, bana birdaha geldiğinde seni kucaklarında getirirler, bacaklarında derin kaçaklar var acil ameliyat olmalısın vs.. diyerek canım arkadaşımı bir korkutuyor bir korkutuyor. Moral sıfırın altinda arkadaşım yana yakıla beni aradı. Daha önce ona bu konudan bahsetmiştim. Sonra onu biraz teselli ettikten sonra ona randevu aldık ve benim gittiğim devlet hastanesindeki doktoruma götürdüm. SGK si olmadığı için renkli doblere 40TL ödedik. Sonra sonuçlarla doktorumuza geri ciktik. Doktorum gayet normal seyreden altında başka sorunları olmayan skleroterapi enjeksiyon (köpük tedavisi denilen uygulama) ile 3 - 4 seansta halledebilecegi bir barış sorunu olduğunu söyledi. Tabi bu açıklamadan sonra  arkadaşım o kadar şaşırmıştı ki kızcağız ne diyeceğini bilemedi. Sosyetik doktorumuz için çektirdiği dobler sonuçlarını gösterip daha önce gittiği doktorun ona ameliyat olması gerektiğini vs... işlemler gerektiğini ve acil yapılması gerektiğini söylediğini anlattık. Devlet hastanesindeki doktorumuz bunlara bir güldü. Birşey söylemedi ama diğer ünlü sosyetik doktorumuzun etik olmayan davranışından dolayı utandığını söyledi sadece. Biz anladık anlayacagimizi.... Arkadaşımın SGK yaptıktan sonra tedaviye gelmesini rica etti. Henüz başına gelmediğini ama kullandığı iğnelere vücudunun herhangi bir reaksiyon göstermesi durumunda alacağı ilaçların tanesinin 300TL civarında olacağı için külfetli olabileceğini bunu pek göze alamadığını ama yine illaki isterse tedaviye hemen başlayabileceginide bildirdi.  Bu dürüst ve aydınlatıcı yaklaşımından dolayı kendisine tekrar çok teşekkür ediyoruz.
Bende bu hastanede 3 seanslık bir tedavi gördüm. Çok memnunum. Benim sigortam olduğu için sadece katkı paylarını ödedim. Toplasam 50TL yi geçmemiştir. Size şimdi bu hastanenin adını ve nasıl randevu alacaginizdan bahsedeyim. ;
Üsküdar devlet hastanesi ( nami diğer Polis hastanesi) kalp damar cerrahi bölümü Ayhan bey. İnternet  ten www.mhrs.gov.tr den yada 182 nolu numarayı arayarak telefondan randevu alabilirsiniz. Hastane çok kalabalık fakat bunun dışında hastanenin hiçbir eksisini bulamadım ben. Yogunlukta herzamanki gibi insanlarımızın birbirine olmayan saygisizliklarindan ötürü.... Alın randevunuzu ve gidin sakın bu basit işlem için 1000 lerce liralar vermeyin özel hastanelere... Tekrar Ayhan beye ilgi ve alakasın dan dolayı Teşekkür ediyoruz... Devlet hastanelerinde de çok çok iyi, işinin hakkını veren doktorlarımız var.

33 yorum:

  1. bugün tedavi oldum sizde iz kaldı mı acaba

    YanıtlaSil
  2. aydınlatıcı bilgi için teşekkür ederim. medical art tan randevu almıştım. önerin üzerine ayhan bey den de randevu aldım. bakalım ne olacak.

    YanıtlaSil
  3. Merhaba her devlet hastanesinde varmi tedavi

    YanıtlaSil
  4. Randevu aldıktan sonra kaç günde ameliyat yapılıyor acaba.

    YanıtlaSil
  5. Randevu aldıktan sonra kaç günde ameliyat yapılıyor acaba.

    YanıtlaSil
  6. Hacettepede bugun görüştük dr la ekim kasim gibi dedi randevu icin..saka gibi,3 4 ay sonrasi...sanki herkes bununla ugrasiyor..10 dk lik is...

    YanıtlaSil
  7. Hacettepede bugun görüştük dr la ekim kasim gibi dedi randevu icin..saka gibi,3 4 ay sonrasi...sanki herkes bununla ugrasiyor..10 dk lik is...

    YanıtlaSil
  8. Cok tesekkurler bilgilendirme icin.

    YanıtlaSil
  9. Cok tesekkurler bilgilendirme icin.

    YanıtlaSil
  10. Uzun bir zaman olmuş ama Ayhan beyi bulmaya çalışıyorum.. Mümkünse soyadını yazabilir misiniz.. Mhrs Üsküdar Devlet hastanesinde aradım ama Dr u bulamadım:( Başka bir hast ye geçmiş olabilir.. Ayrıca tüm bilgiler için çook çook teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dr.ayhan ozcan diye bakın daha yeni gittim

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  11. kopuk islemini ultrason esliginde baska bir odada mı yapiyor yoksa dr bey muayne odasinda çıplak gözlemi yapiyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. köpük tedavisi yok dendi başka devlet hastanesinde var mı acaba ?

      Sil
    2. Üsküdar devlet hastanesi doğancılar polikiliniği kalp damar cerrahisi ayhan Özcan köpük tedavisi yapıyor

      Sil
  12. bende gittim sadece iğneli lazerle yaktırdı ne köpük tedavisi ya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nilay hnm lazerli işlemin köpük tedavisinden sonra yapılması gerekiyormuş. daha ince kılcal damarlar için.

      Sil
  13. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  14. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  15. Merhabalar bizde anne-kiz olarak gidiyoruz Ayhan hocaya,işini severek yapan ve hastaların memnuniyeti çok iyi tedavi ismi skleroterapi Almanların uyguladığı bir tedavi lazer falan değil ..Mrs sisteminden Ayhan hocayı takip edin hastane değişikligi yapıyor.

    YanıtlaSil
  16. Merhaba.. yakın bir zamanda Ayhan beye köpük tedavisi yaptıran oldu mu?
    Ben yaz başında gittim fakat uygulama için ilacı getirmem gerektiğini, zor bulunan bir ilaç olduğu, capada eczacilar odasına gidip yurt dışından getirmek için istekte bulunmam gerektiğini vs. söyledi. Ben de 2 cocukla ugrasamadim açıkçası.. yaz girince araya kaynadı. Şimdi sonbaharda yaptırmak istiyorum, ama hala ilaç getirme fln ugrasmak gerekiyor mu onu merak ettim. Yakın bir zamanda yaptıran varsa bilgi verirse çok sevinirim.
    Teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. köpük tedavisini bugün oldum. artık ilacı sizin almanız gerekmiyor. devlet karşılamaya başlamış.

      Sil
  17. Bende ilaci çapa dan aldim.ilk seansi yapti Ayhan hoca.gercekten hic aci duymadim insallah boyle devam eder.cok guleryuzlu nazik biri.sonuclari yazarim yine.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilaç fiyatı ne kadar acaba

      Sil
    2. Merhaba, ilacı temin ettikten sonra muayeneye gidiliyor mu yoksa önce doktorun ilacı yazması mı gerekiyor? Ona göre vakit kaybetmemek adına hazırlıklı gitmek istiyorum.

      Sil
    3. ilaç için para vermenize gerek yok artık, devlet karşılıyor artık

      Sil
    4. Merhabalar ben daha dün gittim De Ayhan bey bana ilaçları almam gerektıgını zor bulundugunu ama bulabılcegımk filan söyledi ayrıca ilaçlar 200 küsür lira tutuyor devletın karsıladıgından bahsetmedı.

      Sil
  18. Bursada ki devlet hastaneleri varis tedavisini yapıyor mu acaba yarın hemen araştırayım özele bir ton para vermeye bencede gerek yok

    YanıtlaSil
  19. Tavsiye üzerinde Doktor Ayhan beye bugün randevumuz gerçekleşti eylül ayında seansa başlayacam (Allah nasip etsin ins)merakla bekliyorum

    YanıtlaSil
  20. istanbul harici izmir civarında ege bölgesinde bu tedaviyi yapan dr varmı acaba ?

    YanıtlaSil